Inleiding tot de dierfysiotherapie

De inleidende module staat open voor dierenartsen, kinesisten,  en laatstejaarsstudenten in deze opleiding.

Voor gedetailleerd programma stuur mail aan acvetmed@ugent.be

KMO-portefeuille

Hoe aanvragen?

1.    U schrijft zich in voor een opleiding via de website van de academie voor levenslang leren.

Na inschrijving ontvangt U een e-mail met daarin uw bestelbevestiging. Wat later zal u ook een e-mail ontvangen vanwege de Universiteit Gent (betaalverzoek@ugent.be) met de factuur toegevoegd als bijlage.

BELANGRIJK: Als u gebruik wil maken van de KMO-portefeuille dan mag u deze factuur niet rechtstreeks betalen aan de UGent.

2.    U doet online de subsidieaanvraag op www.kmo-portefeuille.be ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Het erkenningsnummer van de UGent voor de opleidingen in het kader van levenslang leren is DV.O103194 (De O na DV. is een klinker en niet het cijfer nul, de tweede is wel een nul)

3.    Na de aanvraag stort u uw eigen aandeel van de cursusprijs naar de financiële partner van de overheid Sodexo.

4.    De Vlaamse Overheid stort het resterende percentage in uw KMO-portefeuille.

5.    Vergeet als allerlaatste stap niet om via de website www.kmo-portefeuille.be opdracht tot betaling (doorstorting) te geven wanneer het totale bedrag (100%) in de KMO-portefeuille zit.

BELANGRIJK: Bij deze stap vermeldt u het nummer (factuurnummer: begint met 75 en bestaat uit 10 cijfers) van de factuur die u ontving van de Universiteit Gent (betaalverzoek@ugent.be).

Inleiding tot de dierfysiotherapie

Het ondernemingsnummer van de UGent voor de opleiding dierfysiotherapie: DV.O103193 (eerste O is een klinker, de tweede een nul)

fysio basis lesdag 4

lesdag 5