K-16: Echografie abdomen opfrissing

K-16

De bedoeling van deze praktische namiddag is om aan de dierenartsen die de voorbije jaren de module echografie op onze faculteit volgden een update te geven over de laatste nieuwigheden in de echografie van het abdomen, en hen de kans te geven om moeilijke zaken nog eens te oefenen onder deskundige begeleiding. De namiddag wordt gestart met een korte herhaling van de juiste techniek om een compleet en systematisch echografisch onderzoek van het abdomen uit te voeren. Een niet te missen kans om u te vervolmaken in de wondere wereld van de echografie.

9u00-10u30: Herhaling basistechnieken & practicum (dr. E. Stock)

10u30-11u00: Koffiepauze

11u00-12u30: Practicum (Dr. E. Stock)

Voor deze namiddag hadden we graag aan de deelnemers gevraagd om een eigen dier mee te brengen.

K-16: Echografie abdomen opfrissing

Volzet (wachtlijst)

De bedoeling van deze praktische lesdag  is om aan de dierenartsen die de voorbije jaren de module echografie op onze faculteit volgden een update te geven over de laatste nieuwigheden in de echografie van het abdomen, en hen de kans te geven om moeilijke zaken nog eens te oefenen onder deskundige begeleiding. De opleiding wordt gestart met een korte herhaling van de juiste techniek om een compleet en systematisch echografisch onderzoek van het abdomen uit te voeren. Een niet te missen kans om u te vervolmaken in de wondere wereld van de echografie.

Voor deze opleiding hadden we graag aan de deelnemers gevraagd om een eigen dier mee te brengen.